HÄR KAN DU KÖPA TEXAS STYLE

Här hittar du färdiga plagg som finns till salu NU. Klicka på länken.

tisdag 9 mars 2010

Till födelsedagsbarnet...


Min lilla dam fyller hela fem år imorgon. Inte klokt, det känns som det var igår jag satt där på övertid och väntade och väntade och väntade :) Men i alla fall så fick hon ju ha lite nytt! När man är en sån stor tjej vill man ju ha extra fina kläder också. Och man KAN faktiskt (ibland) ha på sig saker UTAN Hello Kitty på ;) Hon såg ju när jag sydde så hålla det hela hemligt tills imorgon var en omöjlighet. Hon hade kläderna på sig på dagis idag och var helt enkelt urtjusig i dem tillsammans med en liten enkel brun velourkjol.


Molntyget kommer från JNYdesign, en riktigt fin jersey med lycra. Det rosa tyget som jag sydde tightsen i är samma som jag använt till att kanta tröjan med, men var det kommer ifrån kan jag inte svara på. Det fanns i gömmorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar