HÄR KAN DU KÖPA TEXAS STYLE

Här hittar du färdiga plagg som finns till salu NU. Klicka på länken.

tisdag 9 mars 2010

Pirater


Jag hade lite tyginventering i helgen :) Var uppe på vinden och rotade i alla kassar och kartonger jag har med tyger i. Tyvärr börjar förrådet sina lite (yay! Det betyder att det är dags att shoppa! :D) så jag fick gräva en stund för att hitta lite roligheter att sy något fint av. Meeeen, jag hittade en snutt av Mjuka tygers pirattyg, design Johanna Ahlard, och det räckte faktiskt till en tröja till lillkillen. Superfin interlock är det, tjock och härlig! Svarta kanter fick det bli vilket blev hur fint som helst till svarta brallor.


Jag har sytt i det här tyget förut och då kombinerat det med orange kanter, muddar och bruna detaljer så nu blev det en helt "ny" tröja med små ändringar. Skoj :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar