HÄR KAN DU KÖPA TEXAS STYLE

Här hittar du färdiga plagg som finns till salu NU. Klicka på länken.

torsdag 6 maj 2010

Syskonmatchning



Häromveckan kom det två glada mammor hem till mig och skulle kolla på tyger. De hade sett mina små barn på dagis i sina mammasydda kläder och var förstås nyfikna på vad jag hade hemma. Nåja, liiite övertalning från min sida hade nog förekommit också *hrm* ;)

I alla fall så resulterade det hela i att flickmamman ville ha rosa fordonskläder till sina tjejer och pojkmamman ville ha turkosa tröjor till sina grabbar... jag undrade lite om vi inte skulle köra tvärtom :) Men jag får väl sy en rosa fordonströja till min nioåring istället!

Rosa fordonströja alltså, i storlek 110 till en liten donna och en sommarbody i samma tyg i storlek 74. Detta blir snygga damer i sommar :) De turkosa tröjorna är i storlek 110 respektive 86. Tyger från Mjuka tyger och mudden från Stoff och Stil.

1 kommentar:

  1. Hej Texas /Anna
    Du ätr ju bara för duktig...

    Hur mycket kostar dina alster? HAde ju varit kul med något matchande till mina kids och ev till deras kusiner......var av den ena ej är född ännu, men förhoppnings vis innom 2 veckor....

    skulle gärna få prisförslag på en body,Tshirt,klänning, Tunika förstår att det säkert är lite olika för olika tyg.....men ca pris...

    kram Ewa

    SvaraRadera