HÄR KAN DU KÖPA TEXAS STYLE

Här hittar du färdiga plagg som finns till salu NU. Klicka på länken.

måndag 24 maj 2010

Sommarkläder till småkillar



Jag fick en fantastiskt rolig beställning förra veckan. Shorts och t-shirt till en liten kille. Ospecificerat gör-vad-du-vill-kläder! Så skoj :) Jag blev lite kreativ, ja, ok då, jag BRUKAR vara ganska kreativ i vanliga fall också men detta var riktigt roligt. I alla fall så var det svårt att bestämma sig för vad jag skulle göra. Alltså gjorde jag två uppsättningar :D

Apa-tröja och shorts i turkos stretchfrotté. Samma frotté använde jag också till att kanta tröjan med så att det skulle bli ännu mer som ett sammanhållet set. Jag tyckte det blev superläckert! Det andra setet blev en t-shirt i Jofotex fina Nattåget-tyg och svarta trikåshorts till det. Apa-tyget från Stoff och Stil och stretchfrottén är från Mjuka Tyger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar