HÄR KAN DU KÖPA TEXAS STYLE

Här hittar du färdiga plagg som finns till salu NU. Klicka på länken.

fredag 15 april 2011

Uggletröja till fina kjolen

Tittade i dotterns garderob för att hitta något som var riktigt snyggt till jeanskjolen i förra inlägget. Njae, det fanns ju inget som var klockrent alltså...;) så en t-shirt fick det ju bli! En enkel vit, gula kanter och söm nertill för att matcha jeansstickningarna på kjolen plus en söt uggleapplikation fram. Sen råkade jag visst klanta mig lite så att det blev en liten miss i framkanten. Attans. Är man petig så är man! En liten söt hjärtformad knapp som jag köpt ifrån Miniskunk dolde den nästan obefintliga missen (men JAG såg den ju och hade retat mig till max på den...) och gjorde tröjan ännu finare, tycker jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar