HÄR KAN DU KÖPA TEXAS STYLE

Här hittar du färdiga plagg som finns till salu NU. Klicka på länken.

lördag 5 maj 2012

Sommar!

Nåja, snart i alla fall. Först ska undertecknad repa sig från begynnande lunginflammation (jag har inte ens orkat sy vilket betyder i normalfallet att jag praktiskt taget är död...) men idag tog längtan över. Så hostande över overlocken svängdes det ihop en Beppehatt i ny enklare modell utan skillnad på bak och fram. Mina ungar har min gamla modell på hatt och minstingen envisas med att alltid ha hatten på på fel håll! Förmodligen för att jäklas med mamma men ändå...;)

Den här ska min lilla Loppa få. Hon har känslig hy och bor i sina hattar hela sommarhalvåret. En till skadar aldrig :)

2 kommentarer:

  1. Vilken fin! Gulligt med spetsen runt kanten.

    SvaraRadera
  2. Kanonsöt hatt med spetsen!gillde den lilla vad jag tror är en nyckelpiga också ;-)

    SvaraRadera