HÄR KAN DU KÖPA TEXAS STYLE

Här hittar du färdiga plagg som finns till salu NU. Klicka på länken.

tisdag 26 oktober 2010

Ett par vintermössor...

... färdigställda idag, bland annat. Lila vintermössa med bilar på till en liten tjej; ändrade litegrann på mönstret faktiskt och tyckte det blev bättre utan mittsömmen fram. Passformen och storleken är densamma men det såg snyggare ut tyckte jag. Svarta kanter blev snyggast; hade inte exakt samma lila ton hemma så det fick bli kontraster istället.


 Den lilla röda mössan är en beställning som gick snabbt och lätt att få klar. Bara det att när jag var färdig så tittade jag som hastigast på beställningslappen och insåg att det skulle vara rosa kantband på den! Ridå! Well well, det får bli en till imorgon. Och nästa gång läser jag en extra gång INNAN jag börjar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar