HÄR KAN DU KÖPA TEXAS STYLE

Här hittar du färdiga plagg som finns till salu NU. Klicka på länken.

tisdag 1 juni 2010

Sommarskönt i grönt


Eftersom det kommer in en hel del beställningar (jippii!) så tänker jag inte blogga om precis allt jag syr. Men den här blev så söt så den kommer med på bild! Modellen är min vanliga klänningsmodell, lite smalare upptill och vidare nertill. Storlek 128. Och så en liten scarf till att knyta om håret som pricken över i. Tyget hittade jag i USA så bärarinnan av den här söta sommarklänningen/tunikan kommer nog att bli relativt ensam om den. Det är ju det som är själva poängen med att sy; man får unika grejor och man ser inte likadana klänningar på var och varannan unge som med vissa andra märken...

1 kommentar:

  1. Super duper...längtar till fredag...sen kanske jag sparar den till hennes födelsedag..1 juli....

    SvaraRadera