HÄR KAN DU KÖPA TEXAS STYLE

Här hittar du färdiga plagg som finns till salu NU. Klicka på länken.

lördag 24 april 2010

Nyttosömnad




Som alla märker så syr jag betydligt mer än jag uppdaterar bloggen... men det ska bli bättring på det :) Inte det att jag tänkte sy mindre alltså, men ja, ni fattar.

Lite tid har ägnats åt nyttosömnad på sistone. Lillebror behövde pyjamasar och lilla damen var i stort behov av trosor. Pyjamasar är roligt att sy och det behöver inte vara de allra dyraste finaste tygerna som går till det så lite rester och stuvbitar som jag hade liggande gick fint. Lite roliga kontrastfärgade kanter på det och så slapp jag shoppa pyjamasar (för det är bland det tråkigaste shopping jag vet! Trosor, pyjamas, strumpbyxor och sånt urtrist...).

Alla restbitar jag hade liggande som var för små för att göra något vettigt av fick gå till trosor åt fröken. Och ja, jag vet att det är overkill. Men det var faktiskt väldigt uppskattat av henne att få lite roliga trosor med moln, stjärnor och pirater på! Och så blev det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar